هر واحد مجهز به کنترل کننده دمای دیجیتال برای دقت و یکنواختی دمای بالا است. این کنترلر هم مقدار تنظیم شده و هم مقدار فرآیند را نمایش می دهد. همچنین دارای هشدار دما پایین / زیاد است که در صورت وجود هر گونه تغییر در دمای تنظیم شده به اپراتور هشدار می دهد. گرما با استفاده از بخاری های سیمی مقاومتی یا بخاری های مهره ای تولید می شود. دمنده موتوری یا فن محوری نیز برای توزیع یکنواخت دما در سراسر محفظه تعبیه شده است.

انکوباتورهای باکتریولوژیکی ساختار ناهمواری دارند. کابینت خارجی از گیج ضخیم ورق ساخته شده است که با پوشش پودری و رنگ آمیزی شده است تا ویژگی مقاومت در برابر خوردگی یا مدل با فولاد ضد زنگ کامل در صورت نیاز افزایش یابد. محفظه داخلی از گیج ضخیم از ورق های فولادی ضد زنگ درجه 304 ساخته شده است. شکاف بین محفظه داخلی و خارجی با پشم شیشه با چگالی بالا پر شده است که اتلاف گرما را به حداقل می رساند و انرژی واحد را کارآمد نگه می دارد.
در تجربه طولانی مدت، ما متوجه شده ایم که کاربران مختلف نیازهای متفاوتی دارند. بنابراین، ما نیاز به سفارشی سازی را درک می کنیم. به منظور پاسخگویی به نیازهای متنوع آنها، چندین گزینه سفارشی سازی و لوازم جانبی ارائه می دهیم تا این انکوباتورهای باکتریایی متناسب با نیازهای خاص آنها باشند. لوازم جانبی اختیاری شامل کنترلر مبتنی بر PLC، نرم افزار قسمت 11 21 CFR، دیتالاگر و چاپگر حرارتی و غیره است.
هر واحد قبل از ارسال به مشتری در مراحل مختلف آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که بهترین دستگاه انکوباتور را خریداری می کنید.