این دستگاه انکوباتور ظرفیت های فوق العاده زیادی را فراهم می کند و در عین حال فضای مورد نیاز را به حداقل می رساند. دما در این فضای بزرگ با ادغام یک ریزپردازنده بسیار پاسخگو با یک عنصر حرارتی با اندازه مناسب یکنواخت نگه داشته می شود. یک کنترل‌کننده دمای ثانویه مستقل، امنیت بیشتری را برای محافظت از دمای بیش از حد ارائه می‌دهد.

سیستم گردش هوای اجباری منحصر به فرد ما یک الگوی گردش یک گذر ایجاد می کند که هم یکنواختی دمایی استثنایی و هم بازیابی سریع گرما را فراهم می کند. کف محفظه ها برای پشتیبانی از دستگاه های غلتکی یا شیکرها به شدت تقویت شده اند. SMI39 با شش قفسه محکم عرضه می شود که تحت بارهای سنگین خم نمی شوند.
اندازه خانواده دستگاه انکوباتور عمومی از 2 تا 38.6 فوت مکعب است. این خط برتر انکوباتور سطحی از راحتی و راحتی را برای حرفه ای ها ایجاد کرده است که بی رقیب است.
استفاده از خطوط جهش یافته قدیمی انکوباتور در کشت تغییر کرده است و یافتن محققانی که از سلول‌های بنیادی حساس‌تر، سلول‌های اولیه و کشت‌های سه بعدی در کاربردهایی مانند تولید واکسن و داروسازی، آزمایش سمیت، پزشکی احیاکننده، سلول‌درمانی استفاده می‌کنند، رایج است. و در مدل های سرطان، ایمونولوژی و نورولوژی.
انکوباتور انواع سلولی که برای تقلید از محیط مناسب‌تر هستند، به محققان کمک می‌کنند تا پاسخ‌هایی برای پرسش‌های دشوار بیولوژیکی پیدا کنند. درک اینکه چگونه نشانه‌های خارجی بر رشد سلولی و بیان پروتئین تأثیر می‌گذارند بسیار مهم است، زیرا سلول‌ها دائماً از محیط اطراف خود نمونه‌برداری می‌کنند و با خاموش و روشن کردن عملکردهایی مانند رونویسی، ترجمه و تقسیم به آن واکنش نشان می‌دهند.