وین طب طیف محصولات ما شامل محفظه های شبیه سازی محیطی مانند انکوباتورها و انکوباتور یخچالی، اتاق های آب و هوا، اتاق های آزمایش مواد و کوره های گرمایشی است. برای حفظ استانداردهای کیفیت بالا، همه محصولات ما منحصراً در کارخانه پیشرفته ما در آلمان تولید می شوند. ما در وین طب بسیار مفتخریم که می‌توانیم ارزش و فناوری برتر را برای شما به ارمغان بیاوریم. بنابراین، ما به طور مستمر در توسعه محصولات خود سرمایه گذاری خواهیم کرد.

امروزه، وین طب یک رهبر بازار بین المللی در اتاق های آب و هوا و دارای دفاتری در نیویورک، مسکو، هنگ کنگ و شانگهای است. محصولات ما با موفقیت در آزمایشگاه های علمی و صنعتی در سراسر جهان استفاده می شود. اتاق های شبیه سازی و انکوباتورهای وین طب به طور بهینه از مشتریان ما در کارهای آزمایشگاهی روزانه آنها پشتیبانی می کنند. به لطف تکنولوژی روز وین طب در صنعت تحقیق، تولید و توسعه، نتایج عالی همیشه تضمین شده است.
به طور کلی انکوباتورها وسایلی هستند که در آزمایشگاه ها یا مراکز پزشکی برای رشد و بهبود باکتری ها، تخمک ها، کشت سلولی یا بافتی، نوزادان نارس و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
معمولاً از انکوباتورها برای رشد میکروب ها در آزمایشگاه های میکروبیولوژی و انکوباتور جوجه های بچه در مرغداری ها استفاده می شود.
بدیهی است که همه مرغ ها قادر به جوجه کشی از تخم های خود نیستند و در صورت بروز مشکل، انکوباتور ممکن است به عنوان جانشین تخم های در حال رشد عمل کند.