در چنین مناطقی از کار، دقت تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد، موفقیت و بازتولید توالی های تست فردی را تعیین می کند. با یک انکوباتور خنک کننده از شما همیشه به دست آوردن نتایج قابل اعتماد. دستگاه های ما قابلیت های مورد نظر را حتی در دمای محیط بالا ارائه می دهند و دقت بالا را در دمای انکوباسیون مشخص می کنند.

شما همیشه می توانید به کیفیت یک انکوباتور خنک کننده تکیه کنید. ما مدل هایی را با حجم های 182 تا 1350 لیتر ارائه می دهیم. اینها مجهز به خنک کننده های حرارتی هستند، که تضمین می کند که هوا داخل کابینه همیشه گردش می کند و بنابراین هیچ درجه حرارت ناخواسته در گوشه ها یا بین نمونه ها تشکیل نمی شود. درجه حرارت به سرعت و به طور مساوی کنترل می شود. با تشکر از تکنولوژی مدرن، تفاوت دما در انکوباتورهای خنک کننده ما به حداقل کاهش می یابد. علاوه بر این، دستگاه های تحت تاثیر زمان کوتاه مدت پس از باز کردن درب تحت تاثیر قرار می گیرند. هوادار هوا به طور خودکار از طریق زمانی که درب باز می شود، به طور خودکار غیرفعال می شود، به طوری که مصرف هوای بیرونی به طور قابل اعتماد مانع از آن می شود.
انکوباتورهای خنک کننده از می تواند دقیقا به محدوده دما بین -9.9 تا 70 درجه سانتیگراد یا 0 تا 60 درجه سانتیگراد تنظیم شود. بسته به مدل، دقت دما دستگاه ها +/- 0.3 یا +/- 2 درجه سانتیگراد است. از آنجایی که هر آزمایشگاه دارای الزامات فردی است، ما همچنین یک انکوباتور تولید می کنیم که اجازه می دهد تا محدوده های دما از این مقادیر انحراف یابد. در مورد آن صحبت کنید تیم ما خوشحال خواهد شد که نیازهای خاص خود را در نظر بگیریم و آنها را بر اساس آن اجرا کنیم.
پارامترهای مورد نظر مانند دما و گردش هوا، می تواند به راحتی از طریق کنترل کننده دمای کنترل شده توسط میکروپروسسور تنظیم شود. یک صفحه نمایش ال سی دی دیجیتال به شما یک مرور کلی از شرایط آب و هوایی که در داخل کشور غالب در داخل کشور است، به شما می دهد. شما می توانید تغییرات را با استفاده از صفحه کلید غشا ایجاد کنید. یک ترموستات ایمنی یکپارچه به شما اطلاع می دهد که مقادیر تنظیم شده از طریق یک سیگنال صوتی به دست می آید.