x تبلیغات
خرید دستگاه انکوباتور

فروش دستگاه انکوباتور

 دانشگاه‌های درگیر و شرکت‌های ایجاد شده نیز به‌طور منحصربه‌فردی از دسترسی مستقیم به فناوری‌های کشف و توسعه داروی و همچنین تیم آن متشکل از بیش از 3000 دانشمند با تخصص مرتبط بهره‌مند خواهند شد.

توماس هانکه، معاون اجرایی و رئیس شراکت‌های آکادمیک خاطرنشان می‌کند: وسعت و عمق تخصص از و شرکت‌های نمونه آن برای تبدیل نامزدها به درمان‌های موفق پشتیبانی می‌کند.
یک نوع متفاوت از انکوباتور
هانکه خاطرنشان می کند: «آزمایشگاه های اتوبان واقعاً در نوع خود بی نظیر است. اتوبان [آزمایشگاه‌ها] نه تنها سرمایه مالی را سرمایه‌گذاری می‌کند، بلکه زودتر از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر سنتی سرمایه‌گذاری می‌کند، و سرمایه فکری و فیزیکی را برای انتقال کارآمد و مؤثر پروژه‌ها از امکان‌سنجی به کاندیدهای دارویی جدید فراهم می‌کند.
میشل کیم دانلی، معاون ارشد عملیات آزمایشگاه اتوبان، توضیح می‌دهد که این انکوباتور بین 18 تا 24 ماه زودتر از سایر شرکت‌ها با فرصت‌های سرمایه‌گذاری درگیر می‌شود.
آزمایشگاه اتوبان با سرمایه‌گذاری زودهنگام و استفاده از تخصص و فناوری حمایتی خود در کشف و توسعه دارو، قصد دارد برنامه‌های تحقیقاتی متمرکزی را برای کمک به ترجمه مفاهیم و اکتشافات جدید به روش‌های درمانی ایجاد کند. همانطور که توماس نواک، مدیر ارشد علمی انکوباتور اشاره می کند، مهمتر از همه، این رویکرد فرصت های سرمایه گذاری را از بین می برد.
این همچنین یک انکوباتور مجازی است، که هانکه توضیح می‌دهد که به آزمایشگاه اتوبان اجازه می‌دهد تا به طور کارآمد و بدون موانع برای پیشرفت علم کار کند. نواک اضافه می کند که این به این دلیل است که انکوباتور از نظر جغرافیایی در شناسایی ایده های امیدوارکننده برای سرمایه گذاری و همکاری وابسته نیست.
یک انکوباتور مجازی مفهومی عجیب به نظر می رسد زیرا اغلب یکی از چیزهایی که انکوباتورها در اختیار شرکت های نمونه خود قرار می دهند فضای آزمایشگاه فیزیکی است. توضیح می دهد که آنچه به آزمایشگاه اجازه می دهد به صورت مجازی فعالیت کند این است که شرکا و شرکت های آن می توانند از آزمایشگاه در سراسر جهان به عنوان سایت های تحقیقاتی استفاده کنند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انکوباتور ما را دنبال نمایید.

 

کاربرد دستگاه انکوباتور

 دستگاه های انکوباتور برای اتاق های صلب، واحدهای محکم دیواری با پنج کشو بیرون کش برای نگهداری نمونه ها برای انکوباتور هستند. هر کشو دارای سیستمی از شکاف ها، حفره ها و براکت ها برای قرار دادن ظروف پتری و صفحات چاه و محکم کردن آنها در محل است. مدل 2002 مجهز به تجهیزات الکترونیکی حالت جامد است که امکان نظارت و کنترل دقیق گرمای خروجی را فراهم می کند. یک صفحه نمایش دیجیتال LED روشن، میانگین دمای واقعی انکوباتور را بازخوانی می کند و به اپراتور اجازه می دهد تا دمای مورد نظر را تنظیم کند. مدل 2002 در واحد استاندارد با محدوده دمایی تا 40 درجه سانتیگراد یا در واحدهای با برد بالاتر تا 65 درجه سانتیگراد موجود است. انکوباتور دمای یکنواخت را با حداکثر انحراف +/- 1oC از نقطه تنظیم حفظ می کند. قفسه‌ها که برای جا دادن ظروف پتری و صفحات چاه طراحی شده‌اند، دارای ظرفیت 150 دیش پتری استاندارد (100 میلی‌متر) یا از شش تا 96 صفحه چاه بسته به پیکربندی و اندازه هستند.

میشل کیم دانلی، معاون ارشد عملیات آزمایشگاه اتوبان، توضیح می‌دهد که آزمایشگاه‌های اتوبان قصد دارد علوم جدید نویدبخش در مراحل اولیه را از مؤسسات علمی و آکادمیک پیشرو به نامزدهای دارویی پیش بالینی تبدیل کند.
این انکوباتور شرکت های جدید با مالکیت مشترک ایجاد می کند و تا 5 میلیون دلار در هر پروژه سرمایه گذاری می کند و همچنین سرمایه فکری نامیده شده را از طریق پشتیبانی علمی عملیاتی شبکه متخصصان صنعت خود فراهم می کند. هیئت مشاوران آن شامل جان کرنوت از شرکت داروسازی پورتولا، استیو کلسی از داروهای انقلابی، رابرت استین بنیانگذار سامسارا بیوکپیتال و جیمز لریک مدیر عامل تحقیقات پانوراما است.
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد